Frikort

Hej hallå, dagen bestått av personalmöte på nya jobbet och sen tog jag med tjejerna till stan.
Där skulle vi inhandla present åt lillebror o kika på bokrean som det nu är 50% på.
När jag plockat ihop böcker, spel o målarböcker så kommer jag fram till kassan bara för att upptäcka att mitt bankkort inte finns i plånboken!
SUCK....
När vi väl satt oss i bilen för att åka hem får jag ett telefonsamtal från polisen i skara (alltså det är bara så att mitt hjärta hoppar alltid upp i halsgropen vare sig man får telefonsamtal eller blir stoppad av polisen, respekt jo det har jag helt enkelt :P )
Han undra om jag sakna nåt ;) Nån vänlig själ hade iallafall lämnat in det bankkort som jag hade lämnat i tankautomaten i skara när jag mitt i natten åkte hem från jobbet igår. Polisen har lagt det på lådan så borde ha det imorgon ;)

Nu har vi slappat i soffan och kollat på greys och yes det är fortfarande en bra serie och jag blir alltid lite våt i ögonen när jag ser det och nu när min snygge narkosläkare kommit tillbaka så är det ju desto bättre ;)

tack o hej leverpastej!
Lisa


We come to love not by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0