bäckenvecka

Hej hopp!
Nu har jag gjort min bäckenvecka för sommaren och på morgonen idag var Elvira med o hjälpte till.
Hon var jätteduktig och klarade av flera sysslor, sopade, fyldle på värmeljus,
hissa flaggor, bar dynor.
Hon tyckte det var riktigt roligt och när Pappa o syskonen kom så fick hon ta betalt i kassan och det var ju oxå stort ;)



Rasmus har verkligen börjat försöka prata här hemma, kan härma ord bra och börjar snappa upp ordentligt men pratar ju "bebisspråk" än så länge =)
Han är oftast glad och nöjd och numera så behöver han inte äta riktigt varje natt och det är skönt. Dom andra barnen har ju aldrig ätit välling såhär länge men Rasmus äter ju innan han somnar och oftast en gång på natten oxå.
Visst skulle vi säkert kunna söva om honom utan det till sist men det är direkt ingen av oss som har någon energi till att gå o vyssja på natten.

Just nu så är Haley och Casper här och leker, skönt för då har barnen och göra och springer inte efter oss hela tiden. Rasmus är gärna med dom större barnen och såg för skön ut förut när han var med på discodansen med dom andra =).

I torsdags var jag o Niklas på bio. Vi började med lite indisk mat på king fischer och sen tog vi en snabb kaffe på mumma.
Efter det blev det sista delen av harry potter som var helt okej men jag hade ju läst boken så jag visste ju redan hur det sluta.
Rasmus sov hos farmor och farfar och tjejerna hos mormor men mormor ringde på dagen och hade magsjuka så vi fick jaga någon annan barnvakt och det sluta med att dom sov över hos Tilda och det var dom ju inte direkt ledsna över ;)

1 vecka har jag kvar på semestern nu och Niklas ska nog jobba lite extra denna vecka så händer nog inte så mycket här hemma. Har ni vägarna förbi så kika in o säg hej!


Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-24 @ 18:49:38
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0