2011

Japp nytt år igen, det rullar på det där som kallas livet.

Vi firade hemma i all enkelhet med lite gäster. Sofie, Magnus och Tilda, Bettan o Kjell, Henrik o Nina var här. Vi hade beställt indisk buffe från köttex så vi slapp att laga mat.
Vi fick precis plats runt bordet men Elvira o Majken fick då ett eget litet bord bredvid =)

På dagen igår var Niklas o hälsa på mormor Märta som ligger på sjukan och är ganska sliten, hon är ju ändå 93 år gumman. Under tiden så åkte jag och tjejerna och inhandlade ett par skridskor som det tjatades om redan förra vintern. Just nu är dom iväg o provar dett får se om dom klara av det, Kan tänka att Elvira har svårt att acceptera att det tar ett tag att lära sig =).

Rasmus hade en riktigt dålig dag igår, åt dåligt och skrek o gnällde mest hela tiden såklart bara för att vi behövde göra iordning inför kvällen!
Men han somnade tidigt halv sju tror jag han redan sov men vaknade ett par gånger.
Vi åt iallafall som sagt mat sen tjöta vi lite och spelade med andra ord. Vid 00 så skåla vi o gick ut för att smälla lite smällare i det töiga vädret. Fint värre men blåste kallt!

Nya året hoppas jag bjuder på en tid av trevligt jobbande och sen förhoppningsvis en tid av studerande men det återstår ju att se! Hoppas jag kommer in iallafall.... (håller tummar och tår!)

Ja Niklas är ju pappaledig nu och på tisdag gör jag mitt första pass 7-22, startar hårt på en gång;)

Nä nu ska jag ta o skala potatis till fiskbullarna!

TJING



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0