Hej vad det går

Rasmus är en fena på att krypa nu och hasar nästan inget längre.. Han blir så stor den lille plutten och dom han gillar bäst är ju sina storasystrar.
Majken och han kan sitta o busa o leka länge tillsammans, känns som om dom har ett särskilt band fast visst diggar han Elvira oxå.

Nu ställde sig Rasmus upp vid soffan, som sagt han börjar bli stor.

Idag ska övriga familjen på ettårskalas i skövde hos sysslingen Casper, dom åker vid 13 och sen har jag huset för mig själv fram till kvart i fem då min skjuts till jobbfesten/fruhippan kommer. Ska bli härligt att kunna göra sig iordning i lugn o ro för en gångs skull, tänk, jösses så snygg jag kommer bli!! ;)

Imorgon är det meandIparty på schemat, farligt farligt, för plånboken alltså! ;)

Ha det gott nu ska jag ha mys med resterna av ostbågarna ihop med tjejerna!


Gammalt kort på lillkillen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0