sömntuta

Rasmus sover ju mycket annars med men idag har han sovit i stort sett från klockan 9 (nu är klockan 13). Nåja jag klagar inte, däremot har jag nog inte fått gjort så mycket som jag ville, men nu har jag dammsugit, satt på en tvätt och satt i in tavlorna vi köpte på ikea i ramar. Klockan två ska jag hämta tjejerna och då ska vi åka in till Carolina o Sagas lekplats o leka lite för att få eftermiddagen att gå. NIklas blir tydligen sen idag med iallafall inte hemma före klockan 19 så det är ju som vanligt kan man säga.

Vi var ju i örebro o kolla på en chrysler igår men den var så himla sunkig så det blev inget med det. I helgen ska vi kolla på en i varnhem får hoppas på att den är bättre.

Nä nu ska vi se om inte lillskiten vaknar snart så vi kan amma lite o gå iväg o hämta tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0