Onsdag

Känner att humöret är på topp idag, inte. Barnen vakna som vanligt vid 6 men idag var det Elvira som vakna först. Jag gick ner med tjejerna vid kvart i sju och så satte vi oss o kolla på film, Rasmus vaknade efter en stund så niklas har varit nere med honom men gåttt upp p lagt sig igen och nu sitter jag här o väntar på att klockan ska gå så jag kan gå upp o väcka honom nån gång.

Idag händer nog inte så mycket. In till stan ska vi nog och kolla på gympadojor till Elvira och så ska jag klippa mej klockan fyra. Kanske svänger vi förbi mamma o barnen oxå.

Nä nu är kaffet urdrucket o Rasmus ammad får hoppas han håller sig lite lugn i sin babysitter ett tag.

Kul att ni var flera som lämnade kommentarer även om nån inte skrev  ut sitt namn =). Nu ska jag ta o slappa lite till.

Kommentarer
Postat av: marita

Det vore kul om ni kom en sväng in till oss. Vi är nog ute på gården någonstans på efm.

2010-05-05 @ 08:28:12
Postat av: Tessan

Tidiga morgnar här också. Idag kom min 2-åriga tjej in till mig trots att hennes pappa redan låg i hennes rum. Klockan var kvart i fem då hon kom, men sån tur är så somnade hon hos mig. Men det var til att gå upp vid 6 sen ändå. Helt för tidigt tycker jag...och då är jag ändå en ganska morgonpigg person.

2010-05-06 @ 07:05:44
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0