regn regn regn

Ja idag har det regnat hela dagen o nu börjar den mesta snön försvinna och
våran väg här utanför huset är helt igengeggad =).

Tjejerna är hos Berith idag och vi andra var in till stan en sväng på förmiddagen
idag. Jag var tvungen att införskaffa mej byxor för lagom till jag blev gravid
så hade jag slitit ut mina bralls här hemma o då var det ju ingen idé att skaffa
nya. Hittade snygga stretchjeans som jag köpte 3 par av i olika tvättar, lika bra
att passa på när jag äntligen hittar några som passar!
Sen efter det skynda vi oss så vi skulle hinna hem innan lilleman vakna o vill amma.

Nu sover Rasmus rätt bra på nätterna iallafall brukar vara ammning runt 22 och sen vid halv 2 och sen
halv 6 men det får ju räknas som en morgonammning.

Nu ska Niklas upp o hämta barnen och inatt så ska han jobba!! usch o fy hoppas Majken o Elvira inte
vaknar o skriker just när jag sitter o ammar.

Här kommer lite kort:


Saga var här o hälsa på Rasmus, hon är ju hela 6 veckor nu!


Gammelfarbror Rolle pratar lite med Rasmus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0