Fredag idag



Idag är det fredag och snart är det läggdax fast klockan bara är nio,
men jag är trötter!
Idag har tjejerna varit på lokalen och under tiden så var resten av
familjen in till stan och handla och en sväng till Saga och Carolina där det
övades på sång som jag ska sjunga på Farmors begravning nästa vecka.

Vi åkte även förbi BVC en sväng för att väga Rasmus och se så att han går
upp i vikt, har ju inte nästa tid förrän nästa torsdag så det kändes ju skönt
att ha lite koll, han hade inte gått upp så jättemycket 90 gram på en vecka
och det borde ligga på 100-150 gram. Så nu väger han 4580 g och Sköterskan
sa att jag kunde försöka amma lite oftare men det sa jag att det går ju knappt för
han äter ju väldigt ofta som det är redan nu!

I eftermiddag så tog vi en promenad o hämta barnen sen var vi ute en stund medan
solen sken, barnen gick över till Amanda och när dom sen kom hem så gjorde vi
iordning två vaser med påskris att ställa på öppna spisen.

Imorgon ska tjejerna sova hos mormor och morfar det tycker dom ska bli jättekul
såklart får se om dom sover längre där än vad dom gör hemma men klockorna
ska ju ställas om på lördag natt så då blir det ju automatiskt lite senare dom vaknar =).

GONAT GONATT!


Kommentarer
Postat av: lina

jag vet inte om jag ska börja igen .kluven

2010-03-29 @ 17:43:11
Postat av: Anni

Fina små påsk kycklingar. Älskar att få hem pyssel som dom gjort,och det blir ju en del =)

Leker gärna i påsk,har inget planerat så det tycker jag absolut. =)

2010-03-31 @ 13:24:49
URL: http://inredninglitenochstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0