BF +3

Jahapp så har jag gått 3 dagar över tiden, det var det ingen som trodde minsann va!! ;-)
Jag känner mej inte så fixerad vid datumet 8 mars egentligen men det är klart
att det vore ju skönt om den kom ut snart, speciellt eftersom jag tydligen bär
på ett ganska stort barn.

Idag jobbar niklas extradag (fast han var ledig i tisdags istället) eftersom dom skulle ha
en pryo som han skulle "coacha". Barnen har jag lämnat på lokalen (dagmammorna) och själv
ska jag snart iväg till Carolina och Saga på lite förmiddagskaffe.
Sen klockan 13 ska jag till Barnmorskan på lite kontroll och se vad hon säger men det brukar ju
gå fort.

Min Farmor gick bort igår och eftersom hon var till åren kommen så var det väl väntat. Tråkigt
ändå att den nye släktmedlemmen inte hann komma ut innan.
Så nu har vi ingen kvar av de "äldre" i min släkt. Niklas mormor lever ju fortfarande men hon
är ju 94 år nu så det känns som om hon kanske inte heller hänger kvar så jättelänge, lite trist.

Funderar på om jag ska be barnmorskan göra en hinnsvepning på mig om jag är såpass öppen än
brukar sätta igång förlossning i 50% av fallen har jag läst. Vore ju skönt att slippa en 5kilosklump
att klämma ut.
Men vem vet, dom kanske mätt fel så den inte alls är så stor som dom trodde. Majken mätte dom
fel med ett halv kilo men då var det ju åt andra hållet. Dom uppskatta henne till 3,5 men hon vägde
4 :-D haha... NÄäää det är nog lika bra att inte veta hur stor bebisen är då oroar man sig bara i onödan.
Elvira har ju faktiskt sagt att det säger bara plopp så kommer bebisen ut ;-)




Hoppas snart snön smälter bort, här är vi på väg hem från mormor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0