Vardag på riktigt

Ja nu har vardagen börjat igen, slut på helger o ingen ny förrän påsk och då har vi
nog en ny liten familjemedlem här.
Går in i vecka 33 imorgon tror jag, hoppas att det håller sig en eller två veckor till
men sen kan den lille likagärna komma så jag slipper ryggont och morgonkräkningar =).

Majken har hostat en del inatt, hon låg inne hos mig o Niklas men han fick ta o lägga sig i
hennes säng till sist för det blev ju ingen sömn för honom =).
Vid fem i sju kom Elvira in till oss men båda tjejerna OCH mamman somna om och vi vakna
inte förrän kvart i 8, vi som ska vara hos Berith klockan 8. haha..
Men men skönt att få lite sovmorgon.

Trodde minsann att det inte skulle vara så kallt idag eftersom det var rätt så "milt" igår men
termometern stod på minus 18,9 när vi skulle bege oss ut, usch o fy!
Ser dock ut att bli en fin dag med sol och vacker snö.

Nä nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och surfa runt lite på nätet.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anni

Stämmer fint Lisa. Ett badkar är vad det är. =)

BiBad kallas det för. Fiffigt med ett ihopvikfällbart om man inte har tillgång till riktigt badkar hemma.



Skönt att bebben har velat stanna så här länge,även om det inte är något vidare med kräkningar och ryggont. Mitt illamående kommer och går hela dagarna och jag står inte heller ut. Dock har jag ju några mer veckor kvar än dig. Men förhoppningsvis så går detta över inom kort.

Har iaf sluppit lågt blodvärde och järn injektioner denna gången.(än så länge vill säga)

Hoppas dina besvär försvinner snart!

2010-01-18 @ 12:48:11
URL: http://inredninglitenochstor.blogg.se/
Postat av: Anni

Hej!Har fått brev från detta,men har faktiskt inte tagit ställning till det än. Vet inte vad jag känner för det. Hur ska ni göra? Haley älskar ju verkligen att gå hos Berit. Känns lite jobbigt att ta henne ifrån det. Men samtidigt så vet man ju inte hur hon får det där.

Kram

2010-01-27 @ 21:20:08
URL: http://inredninglitenochstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0