Fredag

Idag är det fredag, Niklas jobbade inatt så han gick nyss upp och vi ska hämta
barnen hos dagmamman om en stund.
Imorse åkte jag in o fick min vaccinationsspruta, har ju tvekat o velat på grund av
bebisen men nu tog jag den iallafall.

Längesen jag skrev här igen men har inte riktigt kännt för det helt enkelt =)
Jag var ju på återbesök hos min läkare förra veckan och min livmodertapp var
oförändrad men det verkar ändå som om jag kommer vara sjukskriven hela min
graviditet. Tråkigt, fast skönt att veta vad man har att vänta sig.

Här hemma håller vi på o packar Julpaket som ska skickas till fattiga barnfamiljer
genom hoppets stjärna, kul att göra nåt i juletider för nån som behöver det.
www.hoppetsstjarna.se gå in o kolla här och om ni oxå vill packa en låda eller bidra
med något till våra lådor så säg till för vi ska ändå åka o lämna av i mitten på november.

Förra torsdagen var vi på barnens hus i Tidaholm (nej vi åt inte någon fårpizza)! Det var
jättemysigt och barnen hade superkul, synd att det är en bit att åka annars hade jag gärna
åkt oftare.

Både Majken och Elvira är lite snoriga här hemma men det är väl så det är i dessa tider.

Ha det gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anni

Hej!Det var ett bra tag sen sist. Mina småttingar är oxå förkylda och har feber,så dom har fått stanna hemma från dagmamman och jag från jobbet.

Jag har varit och är väldigt tveksam mot den där sprutan och önskar att någon kunde hjälpa mig på traven med beslutet. Eller åtminstone ge mig mer information om den än vad min BM gjort. Jag har forfarande någon vecka på mig att göra valet.Missade ju chansen i veckan men får genom jobbet.Hoppas denna graviditet blir lugnare för dig. Dina andra har ju inte varit så lätta.

Kram från Fam Gustavsson

2009-10-26 @ 10:36:02
URL: http://inredninglitenochstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0