fredag

Jag är i vecka 22 (hm eller är det 23 vem vet o vem håller räkningen?!?!)
Min mage är ju gigantisk även när jag inte är gravid o nu bara den sväller o sväller
mycket mer än dom förra gångerna, är ju nästan så jag redan börjar vagga fram,haha!
Nåja tydligen så går det ju fortare när den är van att tänja ut sig såhär tredje gången.
(NEJ vi ska inte ha tvillingar om nu nån tänkte skriva det i kommentarerna ;-) )

Nu ska jag dra iväg o hämta barnen från dagmammorna (för idag är dom ju gemensamt
i lokalen, dom var dock bara 8 barn idag så dom har nog haft det lugnt o skönt)
Sen ska jag försöka hålla dom muntra o glada fram till niklas kommer hem (hur dom är efter
det är ju strunt samma för då kan han ta gnället, hehe)
Fredagsmys kommer väl Elvira beställa iallafall, får nog bli lite popcorn.

Tjoflöjt!


Nattningen igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0