Söndagsångest.... Näää

Nä här har man ingen söndagsångest, jag är ju ledig hela veckan iallafall.
Imorgon ska barnen till Berith och jag får gå här o skrota i min ensamhet igen.

Helgen har varit bra, igår var vi och firade Farfar Kjell av oss fick han dvdbox
med nöjesmassakern, 4 timmar kan han roa sig med den ;-).
Vi fick god mat och avslutade kvällen med lite spel efter barnen hade somnat
(ja dom små iallafall, Tilda var ju med o spelade.)

Idag var Elias, Torbjörn och Kristin här på förmiddagsfika och sen stanna dom
över lunch (hade ju fått med oss rester från kalaset som räckte till dom oxå)
Majken var ju lagom tjurig när vi fick väcka henne vid 15 för att inte hon skulle
sova för länge.
Dock gick det lätt över när hon fick några (observera inte en utan NÅGRA) clementiner.
Sicket matvrak hon är den där lilla ettåringen!
Vi gick sen ut o kratta lite löv här framför huset och det tar ju sin stund för det är ju typ
1 meter högt lager med löv, suck!

Tråkigt att det blir mörkt så tidigt på kvällarna nu, inget mysigt att gå ut vid fyra för det känns
redan som om det är läggdax.

Imorgon ska jag ta o slå in julklapparna till barnhemmet som vi ska skicka genom hoppets stjärna
(ni kan se lite bilder om ni klickar på länken till min bilddagbok här ovanför)
Kanske ska jag ta o lyssna på lite julmusik samtidigt, jag menar det är ju faktiskt iallafall november nu!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0