Sjukling

IDag är Majken hemma för hon har feber o ont ihalsen.
Hon vakna nyss efter att hon sovit en timme och då hade alvedonen
gått ur kroppen så hon var kokhet o jättehes, fick ny alvedon o ny blöja
och nu somnade hon om igen.
Förmiddagen var hon annars ganska pigg o vi har läst mååånga böcker och
hennes två molly mus böcker har jag läst 30 gånger var minst!
"Vem är det som ligger under bordet?
-det är konny krokodil....!

Igår var det fars dag o tjejerna gick in o sjöng o gav pappa två paket
som dom gladeligen öppnade själva, Niklas behöver nog inte öppna paket
på flera år framöver.
Ett par kalsonger var det i det ena paketet men jag tror majken missuppfattade
det hela:


Kommentarer
Postat av: marita

Busungar, men godingar.

2009-11-09 @ 16:29:01
Postat av: lina

jajaja jag tycker för det första att det inte är roligt att laga mat o för det andra så är det väääääääääääääldigt smidigt med mixar=P



kram

2009-11-25 @ 09:15:30
Postat av: Sara

Tack så mycket! Jag är i v 14 men vi väntar med spänning på Ul nu i dec så vi vet lite mer. Blir en maj/juni bebis :)

2009-11-26 @ 10:01:53
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0