Linssoppa

Tjoho tjohej!

Nu sitter jag här igen barnen hos dagmamman o Niklas jobbar.
Borde väl egentligen göra nåt nyttigt och ska snaaart ta tag i det.
Men jag har faktiskt redan varit inne o handlat en del.

Hade tänkt jag skulle baka lite kakor till Lördagens släktsammankomst här.
(Niklas släkt ska komma och se hur vi bor)
Får väl se om det blir nåt baka av.

Ikväll kommer Maria, Gusta o Oskar hit o leker lite, dom ska få pannkaka och
sen ska jag prova att göra denna soppa som Carolina bjöd på igår, JÄTTEGOD
och verkar väldigt enkel att göra
http://minfruktsallad.blogspot.com/2007/07/rd-linssoppa.html
Kan hända att vi bjuder på den även på lördag ihop med nån annan soppa oxå.

Nej nu ska jag ner o få i mig nåt att äta, ha det gott!

Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0