Vårsolen

Kom hem på förmiddagen idag efter att ha jobbat ett dygnspass.
Så härligt att solen strålade o vinden nästan var stilla!

Elvira var på lokalen med dagmammorna och resten av familjen åkte in till stan.
Rikard tog hand om Majken (med hjälp av mamma) sen gjorde jag o niklas lite
ärenden.
Jag shoppade bland annat två par skor, byxor och en skjorta (jösses minns inte senast
jag handlade så mycket på en gång!) Sen gick vi och åt luch på stadshotellet, vilken lyx
att gå ut o äta utan barna ;-)
Pensionsprata på swebank hann jag med oxå och för det fick jag en pocketbok och en
inbjudan till gratis ullaredsresa med dom (som synd är betala dom ju inte notan på ullared
så det får nog bli att passa det ändå, haha..)

Efter att vi promenerat bort o hämtat Elvira så var vi ute en sväng i trädgården o fika lite
och barnen lekte i sandlådan (visst låter det idylliskt men ni kan inte ana hur mycket gnäll
det var från tjejerna under tiden SUCK!!) Elvira har haft sitt gnälliga pratläge hela dagen
idag och det är INTE kul att lyssna på!




 


Kommentarer
Postat av: Mita

Vår mys är alltid kul.

2009-03-19 @ 20:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0