Rubriken

Ja nu har ni säkert suttit o undrar varför min blogg heter KAOS & KÄRLEK?

Ja förutom att dom flesta andra namn jag ville ha var tagna så kan man
väl säga att det ungefär är så mitt liv ser ut nu =)
Kaos och Kärlek o så lite skratt däremellan. (beakta att Kaoset har tagit
första platsen ;-)

Niklas ligger o sover en sväng nu, dom ringde från hans jobb o fråga om han
ville jobba inatt och han är ju snäll o tackar ja =)
Men jag är ju ledig imorrn o tar med barnen till öppna förskolan en sväng.
Så han får ju sova flera timmar ostört, sicken lyx!

Majken hade det riktigt besvärligt inatt. Hon var så väldigt snorig o hostig
Det blir ju svårt att andas för henne lilla stumpan.
Mellan 3 o 6 sov hon någorlunda i våran säng iallafall.

Idag blir det snart Greys anatomy för mej, får se om niklas hinner vakna, inte
vågar jag gå in o väcka honom iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mita

Kom i morgon annars om du vill. Krama barnen.

2009-03-04 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0