Möblerat om Lite

Igår när jag kom hem från jobbet så upptäckte jag att Niklas möblerat om lite.
Han har vänt på våran hörnsoffa och det blev riktigt bra med lite avdelning där.
Har jobbat 7-16 idag och imorrn ska jag hoppa in extra på dagen för en
personal Vabbar. Men Elvira ska ju ändå vara hos Berit imorgon så det gör ju
inte så mycket.


Det går att klicka på bilden

När jag kom hem idag så vill Elvira baka.
Efter våran grynkorv så tog vi fram lite bunkar o bakade
chokladbollar, Elvira åt vääldigt mycket under tiden ;-)

Majken är lite förkyld, snorar o hostar så hon är rätt sliten.
Hoppas hon sover bättre inatt för det senaste två nätterna
har hon sovit lite dåligt när hon hostat så.


ser ni vilka som är Elviras verk? ;)

Kommentarer
Postat av: Hurtig

ommöbleringen blev ju skitbra.

2009-03-04 @ 19:09:10
Postat av: Lisa

Ja den blev vi nöjda med, blev ett nytt rum =)

2009-03-04 @ 20:40:39
Postat av: mita

Jätte bra blev det.

2009-03-04 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0