Majken 11 månader

Tjolahopp, ett tag sen jag skrev nu igen.

Idag blir Majken 11 månader och nu är det bara en månad kvar tills hon funnits
hos oss ett helt år =)

Veckan har gått sin gilla gång o Majken har varit hostig på nätterna o hållt mamma
och pappa vakna men nu börjar det rätta sig till.
Jag har jobbat fredag till lördag dygnspass och när jag kom hem imorse så gick vi
över till grannarna så barnen fick leka med Gustav o Oskar lite.

Snart ska vi åka en sväng till torpet o hälsa på mormor o morfar och ikväll ska vi till
Kjell o Thina och kolla på melodifestivalen.
I år har jag ingen favoritlåt tror jag kanske Måns eller EMD, gillar låten o texten på Snälla snälla
men jag klarar INTE av Ugglas så den går bort! (fast jag tror den har chans att hamna bland dom
tre bästa.

När jag kom hem idag fick jag se att niklas än en gång möblerat om lite, bestämde ju häromdagen
att vi skulle flytta in Majken i Elviras rum nu när hon inte äter nåt på nätterna längre.
Så nu hade han flyttat in spjälsängen så båda tjejerna camperar ihop, verkar funka bra än så länge.
(ignorera det stökiga rummet ;- )
 


Nej nu ska jag ta o läsa färdigt min bok innan alla barnen vaknar och vi ska åka!

Kommentarer
Postat av: Mita

Tänk att Majken har blivit så stor. Få flytta in till storasyster det är stort det.

2009-03-15 @ 15:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0