Midsommar

Ja det verkar inte bli mer än typ en gång i månaden som jag skriver här, inte bra, inte bra det ska ju vara kontinuerligt då är det roligt att läsa sen om några år.

Idag är det midsommarafton och än så länge lyser solen, men det är väl bara en tidsfråga.
Vi ska till farmor och farfar o äta lunch först sen bär det av till dansen i Hassle med avslutning på torpet
där vi sover över tills imorgon. Barnen stannar en natt till för vi ska bort på midsommardagen och framför allt
så ska vi PACKA, tänka sig äntligen ska vi flytta.
Vi fick nycklarna i förrgår så nu är huset "vårt", har redan börjat plocka dit lite grejer och ska försöka försöka bli
klara på en vecka men det får vi väl se hur det slutar... haha..
Vill bara klargöra att det INTE är så smidigt att packa med två småungar hemma.

Elvira var på 3årskontroll i onsdags. Hon fick kolla på en del bilder o säga vad det var (hon klara alla fint men när Elisabeth visa en penna sa hon att det var en rit :-).
Sen fråga Elisabet vad hon fått i paketen när hon fyllde och då sa hon att hon fått struk hehe.. (hon hade fått strykjärn och strykbräda)
Ja nu är hon hela tre år Elvira, helt otroligt så tiden springer iväg, ska lägga in lite bilder om nån dag men gå annars in på bilddagboken så hittar ni kort från kalaset där.

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe medans barnen är upptagna i vardagsrummet med vindruvorna jag mutat dom med :-D

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0