mellodags

Så är det lördag igen o dags för MELODIFESTIVALEN... ja jag är en sucker.. och ja jag tycker det är kassa låtar oftast men det är ju kul att följa o få våndas över vilka vi egentligen skickar vidare.

Och mina kära vänner eftersom jag närmar mig 30 så kan jag nu räkna mig själv till de där christertrånande tanterna som blir blöta i byxan när de tittar på ett skivomslag med vikingarna.
näää kanske inte skulle dra det så långt, jag gillar inte o se på karln men jag gillade låten för den är lite med schlager än de övriga.
Lotta har tappat stinget i sin röst, lite synd. Men de skulle ju inte heller kunna sätta in Sonja Alden, Jessica Andersson eller något annat purfärskt fruntimmer där för då hade det skrikits om gubbsnusk ;)

Nåja jag vill sätta christer o lotta först o sen gilla jag Hellströmwannaben bara för att jag blir så glad o upplyft av såna takter. Perelli o rocklåten kan få gå vidare med men GREKERNA, hade verkligen inget där o göra och Danny sjöng riktigt dåligt idag, hade inte rösten med sig!

Så om ni nu missade kvällen så var detta en lite resumé.. nu ska jag se på upplösningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0