Kalix

Efter att ha jobbat en ganska energikrävande helg på Behandlingshemmet så är jag nu hemma idag för att imorgon lämna familjen igen och åka tåget i 18 timmar upp till Kalix. Där blir det föreläsningar o förhoppningsvis lite bra kunskap att inhämta.

Är dock noll taggad att åka upp idag, känns som om jag övergivet familljelivet de senaste dagarna och jag kommer nog sakna mina små gryn i veckan.

Imorgon är det alla hjärtans dag, komersiellt jag vet men aah är väl alltid trevligt att uppvakta någon man tycker om. Här hemma firas det inte, ja från mig då men herrn i huset är inte lika frekvent med uppvaktningen ;)
Jag har köpt lite chokladhjärtan som barnen ska men mest för att mamma ska iväg o vara borta tills på söndag.

KÄRLEK till er alla och tänk på mig imorgonkväll o natt då jag tillbringar min tid på tåget till de norra skogarna!

Ser att flera hittat tillbaka till bloggen, hur mår ni? kommentera nåt vetja...

//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0