hmpf

Ja det trodde jag va, att  jag skulle ha tid att börja blogga igen?
Näää det är ju tveksamt kan jag tycka tror att för tillfället så har
jag mer o göra i mitt liv än vad jag nånsin haft förut o ändå gör
jag allt på halvfart.

Har nu varit i norr i nästan en vecka o borta från mina små
änglar/terrorister (välj det som är lämpligt just idag ;) )
Tåget vi skulle åka hem avgick 16:18 på lördag, tanken var att det
skulle vara i skövde 09:48 på söndag morgon men klockan var 19:17 när
vi gled in på skövde central och jag kan lova er att det var en trött Lisa
som satt på det tåget!
Tågloket börja krångla rätt tidigt på resan o vid midnatt så kom konduktören
in och förvarnade om att vi minst blev 5 timmar sena hem, woohoo...
När vi gick upp vid 8 o åt frukost hade vi inte kommit mer än till Långsele
inte vet jag vart det är riktigt, men i norr nånstans ;)
Sundsvall kom vi till vid lunch o japp det var en lååångsam resa och
vi fem från skolan som åkte ihop hade som tur var en kupe ihop men
det var knappt vi orkade vara sociala efter ett antal timmar på tåget ;)

Nåja hem kom jag och idag har jag jobbat 8-21 och imorgon väntar ett
8-14 pass, ingen idé att slöa till, på onsdag måste jag nog få lite skoljobb
gjort om jag ska hinna bli klar med alla mina uppgifter, när jag ska umgås med
mina barn undrar ni??
Jaaa säg det???


Bitter jag? nääääää......


Lifes complicated!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0