En måndakväll

Såhär en vanlig måndaskväll så tänkte jag att det var dax att göra ett litet inlägg igen.
Idag har det varit jobbardag 7-16 och sen hämta barnen och åka på barngympa innan det
var dax att dra hem o laga mat o slänga kidsen i blöt. Nu sover de alla och jag sitter här o
håller på o somna i soffan.
Kastade ett öga på klockan och såg att hon bara var 20:57 så kanske får sitta kvar här ett
tag till inna jag hoppar i säng. Värsta är att om en kvart kommer det vända och så sitter jag
här allt för länge ändå. Kvällarna har blivit så sena på sista tiden när man sitter o slösurfar
o pratar med folk framför datorn ;) (inte umgås man in real life längre, nää chatten på FB eller
sms duger ju så bra :P )

Men dock så fick vi chansen att umgås med familjen Lidskog igår eftermiddag, inte ofta vi får till
träff med våra uppbokade liv så det var mys att dom kom hit o åt lite middag med oss!

I lördags var tjejerna iväg på Haley o Caspers barnkalas på stellas lekland. Tjejerna var supernöjda
när jag hämtade dom efter att jag haft lite egentid på Elins Esplanad ;)

Så hej o hå o full rulle det är så det ska va!
Fick in min veckouppgift i tid oxå, men tveksam till att den godkänt då den var i kortaste laget. Handlade
om huruvida man formas av den miljö man växer upp i och om ett barn från missbrukande familj blir missbrukare.

Denna veckas uppgift är att läsa bland annat Stefan Einhorns bok att vara snäll, ska bli en kul uppgift!

Nä lite mer tvtittande o surfande då kanskeeeeee.... ;)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0