Blås o ruskevär

Så har man då varit iväg med bilen och dumpat barn, Elvira på dagis och så kördes Majken o Rasmus till våran dagmamma bästa Berith!
Rasmus vägrade imorse ta av sig sin pyjamas med "essorna" så jag fick till sist ge vika och låta honom gå helrosa till dagmamman men skickade dock med lite kläder ;)
Niklas undrade igår när han skulle komma hem o sjunga musikallåtar och gilla melodifestivalen....tssss... Han får ha va han vill på sig och Genusdebatten intresserar mig inte så mycket, tror ändå att det är lite skillnad mellan könen och det kan det väl få vara? Det är väl inte så farligt? =)
Dock om mina tjejer vill leka med bilar eller Rasmus med dockor så får dom ju göra det, jag menar HEY va spelar det för roll?

Nu ska jag bänka mig vid köksbordet till klockan 16 då jag ska hämta hem dom igen och ta o jobba med veckans uppgift litegrann. (kanske ev. inte sitter konstant vid köksbordet, kör ni förbi så får ni kika in i fönstret o kontrollera ;) )

Kaffet är påsatt o frukostmackan bredd, önska mig en trevlig dag... tack tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0