Fredag

Idag är det sista dagen på veckan o jag är tröööött...
Rasmus vakna tidigt idag med, 5.20 låg han därinne o tjattra, härligt värre! Han somna ju om efter en timma men nu är ju Majken vaken istället så jag sitter här i soffan o kikar på lilla huset på prärien samtidigt som jag försöker hålla mej något sånär vaken.

I onsdags åkte jag, Mamma, Barbro och Sandra på bussresa till Ullared och shoppade loss, bland annat overall till både Rasmus och Elvira och så mängder med strumpor. Julklappar blev det en hel del oxå köpte några filmer till tjejerna som dom ska få såna där regniga o tråkiga dagar! (Eva o Adambox, Barbie som tummelisa till Elvira som älskar barbiefilmer som mamma INTE gillar ;), Planet 51, I drömmarnas trädgård till Majken)
Köpte nog inte en enda grej till mig själv faktiskt =)

Idag ska Rasmus o jag in o handla för det är slut på det mesta här hemma. Skönt med fredag och hoppas inte Niklas blir för sen hem idag, men jag hyser inga större förhoppningar för sista tiden har det blivit runt åtta eller till o med halv nio dom flesta dagarna.


Rasmus Saga och Edith (Edith fyller 1 år idag, grattis tjejen!!)

Och här nedanför ett kort på dom i April


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0