pepparkakor

Idag ville barnen aktiveras så jag plocka fram en pepparkaksdeg som jag köpte i veckan.
Vi gjorde två plåtar och tjejerna var nöjda =)









Nu är det läggdax här hemma, Rasmus har vaknat o skriker o skriker, natten till idag var han oxå vaken mycket och skrek så jag hoppas at det inte blir en likadan natt till. Han äter ju forfarande två gånger per natt oxå, tycker jag gott han kan sluta med ;)
Men han kan ju mycket med, kryper som bara den, Ställer sig upp o går lite längs med bordet, Klappar händerna, Vinkar. Han utforskar världen nu helt enkelt kryper runt här hemma o pillar på allt =)

Maten går det sådär med men lyckas man pricka in när han är lagom utsövd o lagom hungrig så äter han upp ett helt mål mat (oftast burkmat) och mellis så slinker en banan ned. MEN huvudfödan är ändå fortfarande vällingen.
Var på BVC på 8månaderskontroll idag (är ju precis 8 månader idag)
Vikt: 9 kilo
Längd 72,5
Huvudmått: hmm minns inte riktigt?? =)
Nåja han kunde käka på pinnen och le och allt det där andra som man tydligen ska kunna när man funnits i 8 månader! =))

GOD NATT PÅ ER!
(och jaaaa ni är fortfarande dåliga på att skriva en liten hälsning, så GÖRT bara...)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi då väger Lovisa & Rasmus lika mycket men Lovisa är 3 cm längre än så länge....

2010-11-12 @ 23:10:27
Postat av: rikard

Rasmus är min kompis.

2010-11-12 @ 23:10:39
Postat av: marita

Hoppas man får smaka på pepparkakorna. Rasmus går snart ska du se.

2010-11-12 @ 23:12:20
Postat av: linapina

heeeeeeeeeeeeeeej=)

2010-11-16 @ 09:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0