Onsdag

Klockan är tio över 8 och jag o barnen sitter o glor på askungen. Jag har druckit två koppar kaffe så nu är jag lite mer vaken än för en halvtimme sen. Alla barna och jag låg o trängdes i våran säng sen tidig morgon och jag har inte sovit alls mycket. Innan det har jag haft en rasmus som legat o småsnuttat hela natta för att mamma inte orka upp o göra ersättning så jag får väl skylla mig själv ;)

Loggade in på skatteverket o både jag o niklas får bra med pengar tillbaka, skönt det för det var rätt rensat på kontona till vi skulle åka till danmark nästa vecka. Som synd är så verkar det som om det blir regn o mulet hela veckan vi ska dit :( men jag hoppas det hinner ändra sig!

Igår så var barnens dagmamma Berith här med alla barnen och så hade vi lite kalas för Elvira. Barnen lekte o lekte och hade knappt tid för avbrott med tårta och grillat. Efter tårtan gick dom på skattjakt ute iallafall och Haley hittade den foliebeklädda lådan med små påsar till var och en. Var popcorn i och så fick tjejerna spännen till håret och killarna en bil (oooooh nej inget könsindelat alls!!!) ;)
Sen grilla vi iallafall kött o korv och gjorde pommes till det. Smakade fint det.

Idag ska jag på efterkontroll på MVC och så blir det en sväng till kappahl för jag behöver nån mer skjorta eller nåt sånt. Barnen ska vara lite hos mormor under tiden vi är på MVC.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0