Varit på skrattkväll

Ja igår var jag o niklas med hans mamma o pappa på Thomas Petterson
(ni vet han halläningen som är ståuppare) i skara, han var riktigt riktigt rolig!
Förstår inte hur ståuppare kan hålla det tempot dom gör, jag menar han stod ju
ändå bara o babbla i två timmar och tiden gick sååå fort!
Så om ni har möjlighet ska ni absolut gå på hans 20årsshow!

Det tråkiga är när man varit på nåt sånt så vill man ju berätta dom roliga
skämten han drog men det går ju inte att förklara om man inte varit med o
sett honom :-D så jag får väl bara gå o småskratta för mig själv istället.

Jag har nu varit iväg på ett jobbmöte i skara (mycket skara dom senaste dagarna)
och niklas o barnen är hos Ted o hälsar på i det gamla huset men borde vara på
ingång snart så jag ska ställa in lasangen i ugnen.

Apropå mat så kommer här resterande veckans matsedel hos familjen Linder/Wallenstein

Onsdag:   Lunch     Kycklinggryta med ris
                Middag   Lasagne
 
Torsdag:  Lunch     Pannbiff med potatis
                Middag   Hamburgare o pommes

Fredag:    Lunch     På jobbet
                Middag   Falukorv i ugn och mos el. potatis

Lördag:    Lunch     Fisk på nåt vis (för Lisa jobbar ;-)
                Middag   Kräftor hos Sofie o Magnus

Söndag    Lunch     Rester
                Middag   Hemmagjord pizza
    

Kommentarer
Postat av: marita

Din matsedel var kanon.

2009-09-16 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0