Slö o sliten...

Ja det är bara att inse att jag inte kan uppdatera så ofta, har tappat orken :-)
Fast jag ska göra ett ryck lite då och då för det är ju väldigt roligt att gå tillbaka
o läsa om sig själv och vad man gjort.

Tror inte någon missat det men vi ska ju alltså bli fem i familjen och jag mår
som jag alltid gör när jag är gravid, ILLA!! men nu är jag inne i hmm typ vecka
16 tror jag och det är iallafall bättre vissa dagar.
Men jag har ju blivit förkyld istället, jag o Majken snorar ikapp men dom andra verka
klara sig än så länge iallafall. =)

Niklas har ju börjat jobba igen nu och jag jobbar ju 100 % och vilket pussel det är att
få ihop barnomsorgstimmarna så det inte blir för lite o inte för mycket, HUR kan det bli
för lite tänker ni då?
Joo men om barnen bara skulle gå varje måndag så skulle dom ju inte må bra av det
alldeles för sällan :-)
Niklas jobbar Mån, Tis, Fre och jag försöker lägga mitt schema så jag jobbar måndag Dygnspass
och nåt på fredagen (+varannan vecka helg) då får barnen gå må, tis, fre hos sin Berith.

Just nu är det lugnt här i stugan, Elvira är hos sin kompis Amanda (som visserligen är 15 år men hon bor ju
här precis bredvid)
Majken ligger o sover och jag tror Niklas oxå slumrar i sängen.
Snart ska jag göra ett lass med våfflor för Jennifer och Maria ska komma förbi o kolla hur vi har det
i vårat nya hus. (förhoppningsvis är hunden fredde med oxå för Elvira har tjatat om honom och jennifer
sen hon vakna)

ELVIRArapport
Ja hon tjatar väl på som vanligt här hemma, var på Neokoll med henne förra veckan och hon blev
klart godkänd och har nästa koll vid 5 år. Just nu tittar hon mycket på Pelle svanslös (otecknat) och
varje kväll när hon ska sova lyssnar hon på Lotta på bråkmakargatan efter att hon nattat nallen i sin
docksäng.

MAJKENrapport
Hon börjar prata mer o mer,  Bajsa, Blöja, momo, vija (elvira), OM (kom) men fortfarande
så fattar vi inte så mycket av hennes haranger.
Hon härmar verkligen allt som storasyster gör!!

PYRETrapport
Ja än så länge så känner jag bara lite fladder men jag brukar ju känna våra bebisar rätt så sent.
Den 29 september ska vi in på Ultraljud och Läkarkontroll av både bebisen och min livmodertapp
efter det så ser vi väl om jag behöver bli sjukskriven eller inte. Jag går bara o hoppas  på att slippa
sängläget. Men man är ju rätt så dum och håller på o lyfter barnen o grejar fast man inte borde





Var förra lördagen på barnens dag och Elvira fick guldpeng av Pippi


Kommentarer
Postat av: marita

Va kul att höra av dig igen.

2009-09-16 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0