hemma i veckan

Har sjukskrivit mej denna vecka, har ont i ryggen o lite i magen kanske är det
sammandragningar kanske inte.
Ringde till Barnmorskan men dom hade ju inga undersökningstider men hon
sa att om jag ville kunde jag ju sjukskriva mej själv fram till undersökningen som
är nästa vecka.
Sen gick jag ändå till jobbet i fredags men dom flesta säger ju till mej att ta det
säkra före det osäkra så det är väl lika bra att vila mej fram tills jag vet besked.
Det kan ju hända att det är vanligt ryggont men man vet ju inte så nu är jag ledig
resten av veckan.
Gäller bara att försöka hålla sig från att göra massa annat istället.

Ikväll kommer Carolina hit o äter med oss, köttfärsfyllda squash blir det.

Nä nu ska jag sträcka ut mej lite, ha det gott!

Kommentarer
Postat av: lina kusin

hoppas du blir bättre snart=)



kram

2009-09-21 @ 15:18:28
URL: http://liiiwa.blogg.se/
Postat av: Sara ( ex grannen :P )

Jaså det är en liten rackare till på g, grattis :)

2009-09-30 @ 10:26:15
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0