Besök


Hej och Hå!

Nu är det ny vecka igen (niklas var ju ledig igår så det räknade jag som helg).
Idag har jag suttit här i min ensamhet medans Niklas jobbar o barna är hos dagmamman,
två timmar sov jag, inte klokt vad graviditeter gör en trött =)

Igår kom Ted och Noa hit en stund på förmiddagen o lekte, alltid trevligt med lite
tidsfördriv för våra rastlösa småtjejer. Sen på eftermiddagen åkte vi in en sväng
till mamma o lekte lite med dagbarnen där.

Ikväll kommer Gustav o Oskar hit o leker och äter kvällsmat med oss, det var längesen
så det tycker nog Elvira ska bli roligt!

Ha det gott!


Ni kan klicka upp bilden



Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina tröjor.

2009-10-06 @ 20:31:16
Postat av: linakusin

sötisar==)))

2009-10-16 @ 08:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0