Tradigt att det inte händer nåt!!!

Näää nu är jag så trött på att vänta, jag vill få sålt våran bostadsrätt nu!
Så irriterande när det står ett tomt fint hus o bara väntar på att vi ska flytta
in.... SUCK. Ni bloggläsare får se till att tipsa runt så vi får nån köpare nån gång

:-( :-( 

Annars är allt lugnt här hemma, jag har blivit rätt så förkyld o rosslig  o det är ju
aldrig särskilt roligt.

Igår firade dagmammorna Familjedaghemmens dag här i lugnås och alla barnen
fick vara utklädda till något i sagornas värld om man ville. Elvira ville vara Madicken så
hon var så fin så. Dom hade lekt o gått tipspromenad.

Förra helgen spenderade vi på torpet Tors-Lördag och det var mysigt som vanligt, så
lugnt o skönt därute!
På fredagkvällen hade Elvira tur för grannen barnbarn Felicia var där och dom leker så bra
ihop.
Lördag morgon åkte jag o jobbade så tog Niklas o barnen tåget hem på förmiddagen. Det hade
varit spännande sa Elvira =)

Nu ska vi käka lite grynkorv o sen ska jag snart åka o jobba.

Kommentarer
Postat av: kusinlina

Allt går med lite hot;)



2009-05-31 @ 13:09:14
Postat av: Anonym

allt går med lite hot;)

2009-05-31 @ 13:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0