Mors Dag

Hej hej hallå dagboken! :-D

Nu är klockan kvart över fem o natten börjar ta slut, jag jobbar nämligen vaken natt,
Det känns som om det var evigheter sen men trots att jag inte sov så mycket igår
så har det gått riktigt bra o jag har knappt kännt mig trött, var bara ett litet svep vid 00.30tiden.
Men nu känns det som om solen redan står högt på himlen, redan vid 3 började man se att det
ljusnade!

Igår var det ju mors dag och jag fick sovmorgon och blev väckt av Elvira som sjöng Ja må du leva för
sin lilla mamma (nåja nästan rätt iallafall) sen fick jag en spikmatta som jag gissar att tjejerna
fått hjälp med att handla =). Provlåg den innan jag åkte till jobbet o ska göra det idag med så får
vi se om det ger nån effekt för min rygg o nacke. Vass som attan var den iallafall o jag såg ut
som om jag hade fått nån svår pricksjukdom på ryggen när jag legat klart..haha..

I helgen öppnade Bäcken och i lördags hade jag förmiddagspasset där, mysigt o härligt väder
var det. Var ingen rusning med folk utan ganska lagom så att vi hann bre mackor o grädda
våfflor utan att det blev stressigt.
Sen efter det passet så var det kalas hos Niklas mamma för hon har fyllt år, fick god grillad mat
o tjejerna körde hårt tills dom slocknade i farmor o farfars säng.

Idag får Niklas dra till öppna förskolan med tjejerna så att jag kan sova lite, sen tänkte jag ringa
till Linus med familj o se om vi kan komma o lämna hans födelsedagspresent i eftermiddag.

Nej nu kan jag snart sätta på morgonkaffet o ta några knäckemackor tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0