Flytt i stora lass..

Ja så håller vi då äntligen på och bär o släpar, skurar o fejar...
Fy vilket slit det är att flytta, men det är ju bra för det blir en hel del
utrensat!
Men om någon nån gång intalat dig att det är simpelt att flytta med
två småungar så har dom FEL FEL FEL FEL!! det är inte lätt att
få nåt gjort när man har två små skitungar hängandes runt anklarna
hela tiden.

Men numera sover vi alltså på den nya adressen:
Niklas Linder/Lisa Wallenstein
Björsäter Porsagården 1
54295 Mariestad

Allt är rörigt både här i gamla huset och i det nya men vi
ska iallafall försöka tömma pilefeltsvägen tills på söndag
så dom nya ägarna kan flytta in vecka 27.
Vi åker ju till Mariannelund på söndag och det vore så gott
att ha det mesta överflytat då så man slipper känna stress över
det.

imorse så kom Elvira in till oss och efter någon halvtimme sa hon
-Jag vill åka hem, Jag vill åka hem...
Sen gick det några minuter till och sen klaga hon för ont i magen
och det såg verkligen ut som om hon hade ont i magen. Hon fick sitta
hos mig i någon timma innan hon helt plötsligt var bra igen och ville
åka till Berit. Den stackarn hade väl hemlängtan, konstigt med nytt hus.

Nej nu får jag inte sitta o lata mig mera, Niklas har gått iväg o ska söva
Majken och det är meningen jag ska få nåt gjort här.

HEJ HEJ DÅ, (ni kan klicka på dom små bilderna så blir dom större)

         
Midsommardagen hos Tobbe o Kristin


Slappar lite i flyttkaoset!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja det är alltid mycket jobbigare än man tror att flytta, men vad härligt med ett stort hus sen! hoppas ni kommer att trivas bra!

2009-06-23 @ 13:39:35
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Sara ( ex grannen :P )

Ser inte fram emot själva flytningen här heller kan jag ju säga! haha shit vilken röra :P MEN det är ju skönt sen när det äntligen är klart :)

2009-06-24 @ 17:23:47
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0