Tandläkarn imorrn

Ja jösses nu har jag hållt på o pillat med designen
på denna sida. Det är INTE lätt att fatta hur
alla koder o allt funkar
men jag är en bit på väg iallafall.
(ni får väl komma med tips o ideér)

Här sover barnen sen länge och det är väl dax för oss oxå att
hoppa i säng nu. Jag ska vara hos tandläkaren klockan tjugo i 8
imorrn, väldigt tidigt men det ska väl funka.
Får väl se om mamma bjuder på kaffe efteråt.

Har under kvällen (när jag inte designat bloggen ;-) )
sorterat grejerna jag ska sälja på loppisen på lördag
hade visst ett helt BERG av barnkläder, får nog skänka bort
sakerna om jag ska bli av med allt det.







Så se till att kom på loppisen i församlingshemmet i Mariestad på lördag och köp upp alla våra gamla trasor ;)

Ha det gött och God natt...




Kommentarer
Postat av: Mita

Klart jag bjuder på kaffe.

2009-02-24 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0