Jobbedag

Härligt att några hittat till min blogg nu!

Sitter på jobbet och har gått av mitt pass men jag
ska ju sova här eftersom jag har jouren.
Jobbdagen började klockan 8.30 imorse med
att vi åkte på teater på rosers salonger i Skara,
Helt okej men lite seg i mitten, men men jag klagar inte
är inte alla förunnat att kika på teater på arbetstid =)

Niklas provade på hur det var att ha 4 ungar idag.
När han hämtade Elvira så plocka han även upp Grannpojkarna
Gustav och Oskar och sen kan jag gissa att det var high life
därhemma tills deras mamma kom 2 timmar senare.
Niklas sa i telefon att dom varit så snääälla sååå, undrar
jag vad han egentligen tyckte om tempot därhemma =)

Nej nu ska jag i säng för när jag gått av 8.30 imorrn så
är det personalmöte hela dagen att se fram emot ;-)

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Mita

Hoppas bara att barnen hade det kul. vi kanske ses i helgen.

2009-02-26 @ 14:20:13
Postat av: LINA

FIN BLOGG DU HAR

2009-02-27 @ 17:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0