Har ni upptäckt RSS?



Vilken smidig funktion det är egentligen, då kan man ju promenera (okej prenumera kanske det heter)
på när sidor uppdateras. =)

Inviger nu vårat internet på jobbet. Verkar funka helt okej här med trådlöst fast vi är mitt ute i bushen.

Jag har jobbat sen imorse och går inte av förrän imorrnbitti men då väntar en rolig lördag för vi ska ut o bowla med niklas jobb och innan det hem till torbjörn o kristin en sväng. Tar nog med mitt singstar så jag kan få Kristin o sjunga lite sånger ;-)

Nu ska jag väl jobba vidare o inte sitta här o lata mej.

Kommentarer
Postat av: Gustavs & Oskars mamma

Hej!



Av ren nyfikenhet surfade jag in för att se vad Lisa hittat på den här gången :)

Jag gillade ditt motto: Det ordnar sej alltid nån gång, tror jag det stod.

Hehe, behöver jag säja att jag inte tror att det gäller riktigt alla, hehe.

Hoppas ni fått en mysig helg ihop, kram på dej/er.

2009-02-22 @ 08:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0