Fredagströtter

Hmm jag fattar verkligen inte hur man svarar på kommentarerna ni ger! =)

Häromdagen var jag på pysselkväll för mammor i församlingshemmet
här i björsäter, det var scrapbookingtema och jag komponerade ihop detta:

    (klicka på dom så blir dom större)

Ett vikalbum med lite bilder från Majkens första tid. Jag hann inte riktigt
bli klar med de sista bilderna så där ska jag fortsättta nästa gång.

Idag har vi varit och firat Tilda som fyllde år, jag smet dock iväg halva kalaset
för att plocka upp alla grejer jag ska sälja på loppisen imorron.
Blev en liten hög men har lite till här hemma jag ska ha med mej.
Gissar dock på att inte så mycket av alla hundratals plagg jag lagt upp kommer
bli sålt eftersom det är så små storlekar.

Nej nu ska jag förbereda lite lappar som ska sitta på mitt bord imorrn.

HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0