FEL utseende

Sitter här o kollar på reprisen på på spåret (många på blev det där).
Kan inte förstå att det är sådär Lisa syrén ser ut, jag har ju hört henne massa gånger på radion och jag är bergsäker på att hon är blond med page och ej särskilt stor...
Det blir alltså kortslutning i min hjärna nu när jag ser henne och hör rösten. Kanske får maila henne o säga att hon åtminstone får färga håret!! =)

Idag hämta vi hem ungarna och dom somnade på vägen hem så klockan 18.0 sov dom båda två skönt för mej o Niklas för vi fick ju käka pizzan ifred. Får hoppas att dom sover någorlunda länge imorrn iallafall.

Var ju på bowling igår och det gick väl inte sådär jättebra, bara att inse att bowling inte är min grej men egentligen, hur svårt kan det vara att rulla en himla boll mot några pinnar?? tydligen rätt så svårt....
(Jag kom näst sist o niklas trea =)

Efteråt så åkte vi in till Björnes och det var väl rätt skoj men det var ju bara vårat gäng där haha tror det kanske var 4 till utöver oss, dom hade ju vakter o personal som gick på varandra igår.
Men men det gjorde inte mej nåt, lika skönt att slippa alla uppsminkade desperata bimbotjejer.


Nä dax att lägga sig snart, gonatt...


(kolla in bilder från igår: http://lisawallenstein.bilddagboken.se )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0