snö snö snö

Ja nu börjar det vita täcket lägga sig, härligt för det blir så ljust o fint!
Niklas som är ute o kör på småvägar idag är inte riktigt lika glad ;-)

Idag har jag varit inne en sväng till stan o handlat lite julklappar,
hade massa planerat men som vanligt så orka jag inte allt
utan åkte hem o la mej på soffan sen. Hade ju även tänkt o göra
brända mandlar men det blev inte heller av och nu är det ju snart dax 
o hämta barnen. Men men det man inte gör idag får man göra imorgon
och jag är ju faktiskt sjukskriven av en anledning.

Men nu så börjar iallafall julklapparna ordna upp sig tror jag, har en del kvar som måste
inhandlas i Skövde och dit ska jag ju på undersökning den 21 så det får göras då även om
det lär vara packat med folk!

Imorgon är niklas ledig så då kanske det kan bli lite gjort här hemma, har en del julpynt
kvar som ska ställas upp och på fredag kväll ska vi nog ta o klä granen tror jag.

Kommentarer
Postat av: rikard

oj vad denna uppdateras

2010-01-06 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0