Majken 1 år och stor tjej!



Nu börjar det släppa rejält för Majken och idag gick hon flera meter själv, men
det mesta missade vi att filma såklart =)

Helgen har varit fullt uppbokad med ettårskalas, igår så var släkten här och idag
hade vi lite barnkalas med några familjer. Dock kunde inte Elias komma för dom
låg hemma i magsjuka och det vill vi ju INTE ha hit :-)

Carolina och Jon kommer en sväng här sen oxå då blir det den sista biten tårta som
äts upp. Om ni går in o kollar på min bilddagbok (länk finns lite ovanför detta inlägg)
så ligger det bilder från helgen inlagda där.

Känner att jag börjar falla tillbaka i den vanliga lunken i bloggandet, det vill säga
typ varannan vecka, men jag ska försöka bättra mej mest för min egen skull
för det är ju rätt kul att läsa vad man skrivit om för ett par år sen.

Idag var det en här och kollade på huset så nu har det varit två här. Vi håller tummarna
för dom som var här idag kollade på många hus men ska höra av sig i veckan om intresse
finnes och han kunde flytta in i Juli så det vore verkligen perfekt för då kan vi flytta 1 juni eftersom
vi får en månads hyresfritt på vårt nya ställe.

Ha en bra söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0