Flytt på G




Jaha kära vänner, ni sitter nu o kikar på våran nya bostad. Har efter mycket velande,
om och men bestämt oss för att vi ska hyra detta hus!
 Det är en privatperson som hyr ut det och det ligger i närheten av där vi bor nu, 
närmare björsäters kyrka.

Huset är på ca:130 kvadrat, där nere är det vardagsrum, tvättstuga!! =), badrum,
 ganska rymlig hall och så ett kök som hänger ihop med en matsal.

På övervåningen är det två rejäla sovrum och ett allrum som är lagom stort.
Sen är det ett pytterum utan fönster (kanske 2x5 meter, en inredd kallvind)
där kommer ett av barnen få sova o ha lite av sina saker.
Allt är renoverat 2007 så spis, tvätt, torktumlare, diskmaskin, badkar, toalett
och alla tapeter är från då och väldigt fina i neutrala färger.

Så det var väl den stora nyheten.
I måndags så åkte jag o jobbade, skulle jobba 7-22 då niklas ringer hem
vid 7tiden och är sjuk, riktigt dålig i magen antagligen har han fått i sig nåt.
Han orkade ju inte ta hand om barna men min kära mor ställde upp och tog dom.
Sen bytte jag bort min eftermidagstur så jag slutade vid 16 och åkte o hämta dom

Igår åkte  jag till Ullared på en bussresa med swedbank, dom bjöd både på fika
och resan ner. God stor macka och kaffe fick och dessutom godis, frukt o dricka i
bussen, så snällt så.
Tyvärr så betala dom ju inte det man handlade :-)
Det blev en del presenter till tjejerna inhandlade iallafall, Elvira ska få en sparkcykel
och sen handlade jag lite hinkar o spadar till Majken, lite filmer (törnrosa, lilla sjöjungfrun..)
(Och en massa andra grejer som jag inte tänker rabbla upp)

Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: lina

vad fint hus =)

2009-04-08 @ 15:35:16
Postat av: Anonym

2009-04-08 @ 15:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0