städ o plugg

Japp så är det då fredag igen och dagen spenderas med plugg och städ som brukligt på fredagar.
Har på min happysongs-spellista på Spotify så just nu känner jag iallafall livet i mig, sol o bra musik kan lyfta de mest nedtyngda dagar. Fast sätter jag på en annan lista med balladmusiken så kan musiken likväl göra tvärtom med mig. :)
Så idag blir det bara happy låtar! och gissningsvis så är mina happylåtar ingen annans happylåtar för inte många som diggar min musiksmak, konstigt det där ;)

Jobbar nu med våran sista etikuppgift och ska väl försöka få klart o skicka in den idag har jag tänkt.

Helgen ligger framför och det blir kalas för barnens kusin på 11årsdagen på lördag, söndag fri o jobb igen 8-21 på måndag =)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0