saturday night!

En dusch, myskläder, soffa, kaffe och Greys... som upplagt för en slapparkväll på porsagården ;)

Majken tar dock lite tid på sig att somna och ville jag skulle sitta bredvid, klart moderna upptagna mamman tar laptopen o sätter sig på golvet bredvid sängen.. haha ;)

Om man har träningsvärk i armen efter knappt två timmars bowling kan man snacka dålig fysik va ;)
Igår var det bowling o käk med behandlingshemsjobbet i skara. Det gick ju som det gick det är ju så att jag har en tendens till liiiiite för dåligt tålamod för denna sport blir ju så jäkla iritterad när det inte funkar. Så börjar det dåligt fortsätter det gärna så ;) Nåja andra serien var iallafall över 100 så det anser jag som godkänt, haha.
Iallafall kul att träffa folket utanför jobbet o umgås lite. Men gammal som jag är så lämna jag gänget när de skulle vidare in på mangos. Måste ju hem o få min skönhetssömn o klockan var ju ändå halv ett.
(o ja vette sjutton om den där sömnen gjorde så mycket för skönheten, man kan ju inte förändra något som redan är perfekt??!?)

Idag så fann vi då sju små prickar på Elviras mage som kliade. Nästan alla på dagis och dagmamma har ju haft det och vi har gått här o väntat, än så länge har hon bara dessa men jag tror inte det är nån tvekan på vad det är, bara hoppas på att hon får det lindrigt. Sen är det ju så att lagom om två veckor då gissningvis de andra två drabbas så är ju mamma i Kalix, stackars pappa Niklas!

Elviras första tand är ju lös och nu är den nästan nästan tappad hänger väldigt lös och oj vad denna tand vållar henne huvudbry. Idag så var hon med i bolibompa på dagens grattis. Hon kom uppspringande och berätta för mamma att BOLIBOMPAMARKUS hade visat kort på henne i tvn och sagt grattis till hennes första lösa tand!!
(kul att dom tog med det för jag gissar det är rätt många som mailar in grattishälsningar, och att det var just Markus är ju xtra bra för han är ju ändå bäst ;) )

Nä nu sover Majken här och by the way så satt hon idag i mitt knä o granskade mitt hår, sa att här har du vita hår mamma och här och här och här... jajjajajaja... tack det räcker ;)  30 år here I come!!!!!! :P

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0